Alleen op de wereld, Wendy gaat down under!

Welkom op mijn Reislog!

Lieve allemaal, welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens mijn reis door Australië en mijn werk als Au-Pair.

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Leuk dat je met me meereist!

Best regards,

Wendy

Jeannette

Heel veeeel plezier

arnold

heel veel plezier in ausie.
ik hoop dat je een goede vlucht heb gehad.

Tante Joke

Nou meisie dan zit je nu in down under je bent in mijn gedachten
Veel plezier hoor succes met je gezinnetje

Je lieve moedertje

Heeft zich aangemeld in je blog. Bedankt voor je gezellige verhalen. Ik hoop er nog heel veel te lezen. Hou van jou.xxx mam.

Je vader

Ook die staat vanaf nu met jou in verbinding. Dan kan ook hij jou volgen.xxxpappie

Kitty

Hey Aussie hoe is het daar down under? Hoop dat het je goed gaat en we gaan je volgen? veel plezier. Groetjes van alle buurtjes Weel.

Roos

Hallo wendy ik mis je heel erg. Ik vind het leuk dat je in australie ben ik hoop dat je daar een leuke tijd heb. Xxxxxx Roos je buurmeisje

Tante Fia

Hallo Wendy
Na een lange voorbereiding gaat het nu echt beginnen. Heel veel succes in Australië. Nog even en dan zitten wij in de buurt,nou ja toch nog wel wat uurtjes vliegen van nieuw zeeland. Wendy heel veel werk plezier toegewenst. Groetjes Tante Fia ome Jan

Tante Andrea

Veel plezier! Ben benieuwd naar je berichten.