Alleen op de wereld, Wendy gaat down under!

geen bericht is goed bericht!


Lieve allemaal.
Na een lange tijd niets van me te laten horen,(mijn laptop heeft het begeven) hier dan maar weer eens een berichtje uit het o zo geweldige fantastische Australië! !
De afgelopen maanden hebben bij mij vooral alleen maar hoogtepunten gehad! Ik maak op mijn werk lange dagen wat me soms best zwaar valt maar elke minuut van mijn vrije tijd benut ik optimaal! Zo ben ik naar Veel verschillende parken, beaches, en evenementen geweest maar de weekend bestaan voornamelijk uit uitgaan.

Cool
ik ken ondertussen haast heel Sydney uit me hoofd en ik voel me hier meer thuis dan dat ik me ooit heb gevoeld in Nederland. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat ik nooit meer terug kom want familie om je heen zou toch zo af en toe ook wel fijn zijn. Ik merk dat ik Sydney nu ondertussen wel een beetje gezien heb aangezien mijn weekenden elk weekend hetzelfde zijn en ondertussen veelvrienden mij meverlaten om terug te gaan naar hun land of verder Door te reizen. 1 July ben ik klaar met werken waarna ik vervolgens 3 juli naar Indonesië vlieg om het mooie Bali te bekijken twee weken later vlieg ik Door naar Darwin waarna ik vervolgens naar Cairns ga. In Augustus komt mama naar me toe om samen met me de East Coast te doen. Ik ben verliefd op dit land en de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de mensen. op het moment ben ik hard aan het nadenken wat ik wil gaan doen als ik terug kom in Nederland maar ik heb nog werkelijk geen idee wat ik wil en in welke richting ik het moet zoeken. Ik hoop hier zo snel mogelijk achter te komen, dat scheelt me een hoop gedoe in Nederland.

Ik zie jullie eind augustus
Laughing

Reacties

Reacties

Fia

Hallo Wendy
Wat heerlijk dat je het zo naar je zin heb, altijd leuk om je verhaal te lezen.Maar ik kan mij voorstellen dat je werk en uitgaansleven heel veel tijd in beslag nemen. Geniet er maar lekker van. Nog hartelijk bedankt voor je mooie kaart met ons 40 jarig huwelijk. Ik zou steeds een kaartje terug sturen, maar het is er niet van gekomen. Dus dan maar even zo.Wendy groetjes van ons Ome Jan Tante Fia

andrea

Hoi Wendy
Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Nog veel leuke dingen in het vooruitzicht.
Geniet ervan.
Groeten ome Ben tante Andrea

Diana

Hoi Wendy,
Fijn dat je je zo goed thuis voelt in het land waar je nu moet werken en leven. Geniet van alles in de laatste paar maanden! Ook fijn om het straks live te kunnen delen met je moeder. Maak het maar onvergetelijk!
Groetjes Diana

harm-jan

hoi Wendy
top dat je het zo naar je zin heb daar. en hoop dat je een nog mooiere tijd mag beleven met alle nieuwe plekken die je gaat ga verkennen de aankomende tijd

Tante Joke

Heel fijn weer wat van je te lezen ja nog maar een maandje dan is het werken even klaar .
Wat komt het zo alweer dichtbij dat deze beleving bijna om is .geniet er nog maar goed van ook straks met je vriendin naar Balie en dan nog met je moeder samen.tot ziens hier in Holland

Tante Trudy

Wat heerlijk weer,om wat van je te horen.Nog een maandje werken en dan een verdiende vakantie naar Bali.Geniet ervan.Wat zal Sydney je missen!!

Mariët Klaver

Maak je dromen waar, ook al zijn de keuzes zwaar.

Mariët Klaver

Hoe sterk is toch weer jou titel van jou kort maar krachtige verhaal.
Kanjer van mij. Kanjer van ons allemaal.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active